
Η Μάντσεστερ Σίτι έκανε τη μεταγραφή του καλοκαιριού στην Αγγλία, καθώς αγοράζει τον Έλιοτ Άντερσον από τη Νότιγχαμ Φόρεστ με ένα απίστευτο ποσό.
Όπως αναφέρουν τα βρετανικά ΜΜΕ, η μετακίνηση του 23χρονου Άγγλου μέσου θα αποφέρει στα ταμεία της ομάδας του Βαγγέλη Μαρινάκη 134 εκατ. ευρώ, ενώ με τα μπόνους το ποσό μπορεί να φτάσει και τα 150 εκατ. ευρώ!
Έτσι οι δευτεραθλητές Αγγλίας θα σπάσουν το μεταγραφικό ρεκόρ τους, που ήταν…

