
Ο Μάριος Σταυρινίδης έκανε ανάρτηση στα social media δηλώνοντας περήφανος για τον Βοζίνια, που διαπρέπει στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026.
Ο άλλοτε άσος της ΑΕΛ κάνει εξαιρετικές εμφανίσεις με το Πράσινο Ακρωτήρι και ο επίσης, άλλοτε προπονητής τερματοφυλάκων στην ομάδα της Λεμεσού, δεν τον ξεχνάει και τον… αποθεώνει. «Περήφανος για την επιτυχία σου», η λεζάντα στο βίντεο.
Δείτε το βίντεο που ανήρτησε πατώντας ΕΔΩ.
Κατέβασε το Protathlima App σε…

