
Μετά από μία πρώτη γεμάτη και καταπληκτική σεζόν με το τριφύλλι στο στήθος, ο Παναγιώτης Ανδρέου ετοιμάζεται για μία ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση.
Αυτή αφορά την παρουσία του ίδιου αλλά και της ομάδας του, στην κυρία φάση της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης.
Είναι κάτι που η Ομόνοια δεν έχει πετύχει ποτέ στην ιστορία της και σίγουρα θα ήθελε να συμμετέχει την πρώτη φορά, σε περίπτωση που το σύνολο του Χένινγκ Μπεργκ καταφέρει…

