
Έφυγε ο Λαμ, έφυγε ο Άδωνη, έφυγε κι ο Βούρος (ΕΔΩ η τελευταία εξέλιξη).
Μόνο ο Γιόζεφ Κβίντα έμεινε στο Κολόσσι για τη νέα αγωνιστική περίοδο που παίζει στα στόπερ και στον Απόλλωνα καλούνται να αναπληρώσουν το κενό των ποδοσφαιριστών που αγωνίζονται στο κέντρο της άμυνας.
Θυμίζουμε ότι ο Τσέχος πρόσφατα υπέγραψε νέο 4ετές συμβόλαιο με τους «γαλάζιους».
Κατέβασε το Protathlima App σε iOS & Android και πάρε τον αθλητικό κόσμο στο χέρι σου.

