
Τελειωμένη είναι η μεταγραφή του Σταύρου Γαβριήλ στη Νασιονάλ Μαδέιρα της Πορτογαλίας.
Ο πρώην ποδοσφαιριστής της Ζούλτε Βάρεγκεμ υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι το 2029.
Ως εκ τούτου, ανοίγει διάπλατα το νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, μετά την παρουσία του στο Βέλγιο και θα αγωνιστεί στην πρώτη κατηγορία της χώρας.
Θυμίζουμε ότι ο ποδοσφαιριστής είχε έρθει σε επαφή και με το ΑΠΟΕΛ, για πιθανότητα επιστροφής του στο νησί μας.

