
Το πρώτο του μετάλλιο κατέκτησε (20/06/26) ο κυπριακός στίβος, στο 78ο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ανδρών – Γυναικών, στον Βόλο, με τον Ιωσήφ Κεσίδη στη σφυροβολία.
Ο πρώτος αθλητής μας που εξασφάλισε την πρόκρισή του για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα τού Μπέρμιγχαμ, άργησε να πάρει μπρος στον αγώνα του, ίσως και γιατί έχει «φορτώσει» την προετοιμασία του για να είναι στα καλύτερά του στο Ευρωπαϊκό (10-16 Αυγούστου), με αποτέλεσμα να καταγράψει ως…

