
Ο Στέφανο Σένσι λέει αντίο στην Ανόρθωση. Ο Ιταλός μέσος οδεύει στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας και με ανάρτησή του αποχαιρετά την βαρωσιώτικη ομάδα και τον κόσμο της.
Αναλυτικά:
Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλη την οικογένεια της Ανόρθωσης. Από την πρώτη μέρα με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου και πάντα έδινα τον καλύτερό μου εαυτό για αυτή την ομάδα. Είμαι περήφανος που αποτέλεσα μέρος της.
Δεν θα σας ξεχάσω και από σήμερα θα έχετε έναν ακόμη…

