Να καταχωρίζονται, χωρίς να προσμετρώνται, οι απουσίες των μαθητών έως πέντε ημερών που οφείλονται στις εποχικές ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού, από τις 24 Νοεμβρίου 2025 έως και τις 30 Απριλίου 2026, προβλέπει εγκύκλιος της υπουργού Παιδείας, Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία εστάλη στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλης της χώρας.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο, ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει να…

