Ελεύθεροι αφέθηκαν ο ιδιοκτήτης και τα άλλα δύο στελέχη της εταιρείας για την έκρηξη στο εργοστάσιο της «Βιολάντα» στα Τρίκαλα.
Οπως αναφέρει το ΕΡΤ news και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, κατέθεταν για τέσσερις ώρες. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας «Βιολάντα», ο τεχνικός ασφαλείας και ο τεχνικός βάρδιας απολογήθηκαν την Τρίτη (27/1) το απόγευμα στους αξιωματικούς της ΔΑΕΕ και ακολούθως οδηγήθηκαν στην αρμόδια…

