Σε ποινή φυλάκισης τριών ετών με αναστολή, μέχρι την έφεση, καταδικάστηκε ο αγγειοχειρουργός -μέχρι πρόσφατα διευθυντής της καρδιοχειρουργικής κλινικής στο Ιπποκράτειο για τα «φακελάκια» που κατηγορείται ότι ζητούσε από τους ασθενείς του.
Συγκεκριμένα, το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο για δωροληψία και του επέβαλε ποινή φυλάκισης τριών ετών με αναστολή μέχρι την έφεση, χρηματική ποινή 30.000 ευρώ και τους περιοριστικούς…

