Νεκρός με τραύμα από μαχαίρι, βρέθηκε την Τρίτη άνδρας ηλικίας 55 ετών, μέσα στο διαμέρισμά του στη Βούλα, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για αυτοχειρία.
Από την έρευνα των αστυνομικών στο σπίτι επί της οδού Βουτυρά στη Βούλα, δεν εντοπίστηκαν ίχνη διάρρηξης, παραβίασης, ή/και αναστάτωσης του σπιτιού, ενώ δίπλα στο θύμα βρέθηκε ένα μαχαίρι.
ΙΝΤΙΜΕnews
Η σορός του 55χρονου επρόκειτο να μεταφερθεί στο…

