Τι θα ζητήσουν οι αγρότες από τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου θα περάσουν το μεσημέρι της Δευτέρας -στις 13.00- οι εκπρόσωποι των αγροτών, για το προγραμματισμένο ραντεβού με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Οι γενικές συνελεύσεις των μπλόκων συγκρότησαν την 25μελή επιτροπή, η οποία θα προσέλθει στον διάλογο, παρουσία έξι παρατηρητών.

Η συνάντηση θα γίνει με τα τρακτέρ στην άκρη, αφού ανάμεσα στις προϋποθέσεις που είχε θέσει η…

Διαβάστε περισσότερα