Τέλος στην περιπέτεια του «Κίσσαμος», μετά την προσάραξη – Απέπλευσε για Σούδα

Απέπλευσε λίγο πριν από τις 10.3ο το πρωί του Σαββάτου (27/6)  από το λιμάνι της Μήλου με προορισμό τη Σούδα Χανίων το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ΚΙΣΣΑΜΟΣ», προκειμένου να ολοκληρώσει το προγραμματισμένο δρομολόγιό του, μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν από τις αρμόδιες Αρχές έπειτα από  προσάραξη σε αβαθή.

Η άδεια απόπλου χορηγήθηκε μετά από ενδελεχή επιθεώρηση του πλοίου και τη διαπίστωση της…

Διαβάστε περισσότερα