Συμμορία έκλεβε αυτοκίνητα και τα πουλούσε ως νόμιμα – τρεις συλλήψεις

Στην εξάρθρωση εγκληματικής ομάδας που δραστηριοποιούνταν στην κλοπή οχημάτων από διάφορες περιοχές της Αττικής, τα οποία στη συνέχεια παραποιούσε και μεταπωλούσε σε ανυποψίαστους πολίτες, προχώρησε η Ελληνική Αστυνομία, έπειτα από συντονισμένη επιχείρηση στην περιοχή του Κορωπίου.

Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου και οδήγησε στη σύλληψη τριών μελών της οργάνωσης, ηλικίας 65, 30 και 29 ετών,…

Διαβάστε περισσότερα