Η πρώτη ένταξη νέας φρεγάτας στον Στόλο του Πολεμικού μας Ναυτικού είναι επιτέλους γεγονός. Επειτα από 26 χρόνια η Ελλάδα, με την άφιξη της FDI (Frégate de Défense et d’Intervention) F-601 «Κίμων, αποκτά νέα κύρια μονάδα επιφανείας μετά από 28 έτη. Mέχρι το τέλος του 2026 αναμένεται να ακολουθήσει η ένταξη των άλλων δύο Belharra «Νέαρχος» και «Φορμίων», για να ακολουθήσει και η τέταρτη FDI HN «Θεμιστοκλής», που ήδη βρίσκεται στο στάδιο της…

