Στα 100 ευρώ το πρόστιμο για τους τζαμπατζήδες των συγκοινωνιών

Πιο «τσουχτερό» γίνεται το πρόστιμο για τους τζαμπατζήδες των δημόσιων μέσων μεταφοράς, στο νέο νομοσχέδιο που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Για την εισιτηριοδιαφυγή στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, το πρόστιμο ορίζεται πλέον στα 100 ευρώ για τους υπόχρεους βασικού εισιτηρίου και στα 50 ευρώ για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο.

Διαβάστε περισσότερα