Σε αναστολή άσκησης καθηκόντων τέθηκε η εκπαιδευτικός -διευθύντρια Γυμνασίου- που φίμωσε με χαρτοταινία 13χρονο μαθητή σε σχολείο στις Σέρρες.
Συμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, η απόφαση αναστολής άσκησης καθηκόντων για την εν λόγω καθηγήτρια, η οποία καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης δύο ετών με εξαγορά 10 ευρώ την ημέρα, έρχεται σε συνέχεια της πρόβλεψης της κείμενης νομοθεσίας.
Επιπλέον από πλευράς…

