Ο Μετροπόντικας έφτασε στον Ευαγγελισμό

Από τα ηχεία ακουγόταν – όσο μπορούσε, στο περιβάλλον του εργοταξίου – το Break On Through (to the Other Side) των Doors, την ώρα που η «Αθηνά» έμπαινε στον Ευαγγελισμό. Ηταν η στιγμή που ο ένας από τους δύο Μετροπόντικες που δουλεύουν για την Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ολοκλήρωνε την διάνοιξη της σήραγγας Κατεχάκη – Ευαγγελισμού, με τους παρευρισκόμενους να χειροκροτούν δυνατά.

Η «Αθηνά» έσκαψε συνολικά 5,1 χιλιόμετρα περνώντας από…

Διαβάστε περισσότερα