Νεκρό μεταφέρθηκε βρέφος στο Παίδων «Αγία Σοφία» – Με ανακοπή λόγω γρίπης αγοράκι τεσσάρων ετών

Στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» μεταφέρθηκε νωρίς το πρωί της Τετάρτης (28.01.2026) από την Καλλιθέα, βρέφος, χωρίς τις αισθήσεις του, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, σε κατάσταση πανικού όταν αντιλήφθηκαν ότι το μωράκι δεν είχε τις αισθήσεις του, ο πατέρας και η θεία του – αμφότεροι από τη Ρουμανία- το πήγαν αρχικά σε  κτηνιατρείο στη λεωφόρο Συγγρού στην Καλλιθέα, από όπου και μεταφέρθηκε με…

Διαβάστε περισσότερα