Ενα ακόμη περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων συνέβη, αυτή τη φορά στην Ερέτρια, με έναν 16χρονο να καταλήγει στο Νοσοκομείο Παίδων με σοβαρό κατάγματα στη γνάθο.
Οπως αναφέρουν πληροφορίες όλα ξεκίνησαν ότι μία παρέα έξι μαθητών Γυμνασίου «πείραξε» μία μαθήτρια, η οποία ήταν κοπέλα του 16χρονου. Αυτός έσπευσε να «ζητήσει τον λόγο», ενώ ακολούθησε ένας σχετικά ήπιος διαπληκτισμός μεταξύ τους και φαινομενικά το όλο θέμα…

