«Ναι» των αγροτών της Θεσσαλίας για συνάντηση με τον Πρωθυπουργό

Θετικοί στην πρόσκληση της κυβέρνησης για συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, εμφανίζονται ο αγρότες των μπλόκων της Θεσσαλίας.

Η κυβέρνηση έστειλε μήνυμα στους συγκεκριμένους αγρότες ότι ο Πρωθυπουργός θα δεχθεί 25+5 άτομα από τα μπλόκα της Θεσσαλίας, αρκεί, όμως, να υπάρξει άνοιγμα των δρόμων. Οι αγρότες απάντησαν θετικά εγκαταλείποντας την αρχική τους πρόταση για μία ομάδα 35 ατόμων και περιμένουν τον…

Διαβάστε περισσότερα