Θετικοί στην πρόσκληση της κυβέρνησης για συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, εμφανίζονται ο αγρότες των μπλόκων της Θεσσαλίας.
Η κυβέρνηση έστειλε μήνυμα στους συγκεκριμένους αγρότες ότι ο Πρωθυπουργός θα δεχθεί 25+5 άτομα από τα μπλόκα της Θεσσαλίας, αρκεί, όμως, να υπάρξει άνοιγμα των δρόμων. Οι αγρότες απάντησαν θετικά εγκαταλείποντας την αρχική τους πρόταση για μία ομάδα 35 ατόμων και περιμένουν τον…

