Μετά τις πολλές αντιδράσεις που προκάλεσε η ανακοίνωσή της ότι θα δημιουργήσει πολιτικό κόμμα, η Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρος του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών ανακοίνωσε, με ανάρτησή της το βράδυ της Τρίτης (13.01), την αποχώρησή της από το ΔΣ.
«Παρά το ότι έπραξα τα πάντα για να διατηρήσω την ενότητα του Συλλόγου εν τέλει ο διχασμός επικράτησε», κατήγγειλε μεταξύ άλλων η κυρία Καρυστιανού, η οποία απέρριψε τις…

