ΙΣΑ: Εκρηξη περιστατικών βίας στις δημόσιες δομές υγείας

Για διαρκή αύξηση της βίας που καταγράφεται σε δημόσια νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας σε όλη τη χώρα κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, καθώς πληθαίνουν οι καταγγελίες που φτάνουν σε γνώση του, για λεκτικές και σωματικές επιθέσεις, εις βάρος γιατρών και υγειονομικού προσωπικού.

«Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών εκφράζει την έντονη ανησυχία του, για την κλιμακούμενη βία που καταγράφεται στα δημόσια…

Διαβάστε περισσότερα