Η Θεσσαλονίκη τίμησε την Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος

Μήνυμα διαρκούς εγρήγορσης απέναντι στον αντισημιτισμό, μήνυμα σεβασμού και ιστορικής ευθύνης, με την επισήμανση «Ποτέ ξανά», έστειλαν οι ομιλητές στην Ημέρα Μνήμης για τους δεκάδες χιλιάδες Θεσσαλονικείς Εβραίους, που εξοντώθηκαν από τους Ναζί.

Οι εκδηλώσεις για τα θύματα του Ολοκαυτώματος πραγματοποιήθηκαν σε κλίμα συγκίνησης στην πλατεία Ελευθερίας στη Θεσσαλονίκη.

Οπως μετέδωσε το ertnews.gr,…

Διαβάστε περισσότερα