Εγκληματική οργάνωση έκλεβε ρεύμα στη μισή Ελλάδα – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Ζημιά που ξεπερνά τα 9 εκατ. ευρώ φαίνεται να προκλήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ από τη δράση πολυμελούς κυκλώματος στη Θεσσαλονίκη, που διέπραττε ρευματοκλοπές.

Για την εξάρθρωση της συμμορίας το πρωί της Τρίτης στήθηκε επιχείρηση από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Β. Ελλάδος, σε συνεργασία με τον ΔΕΔΔΗΕ.

Όπως έγινε γνωστό από την ΕΛ.ΑΣ., τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης…

Διαβάστε περισσότερα