Δωρεά μελέτης κατασκευής χώρων από το Δήμο Κηφισιάς στον Δήμο Μεγίστης

Με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κηφισιάς εγκρίθηκε η δωρεά μελέτης κατασκευής αποδυτηρίων και χώρων υγιεινής αθλητικού χώρου προς τον Δήμο Μεγίστης (Καστελλόριζο), κατόπιν πρωτοβουλίας του δημάρχου Κηφισιάς Βασίλη Ξυπολυτά.

Η απόφαση εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης της διαδημοτικής συνεργασίας και της έμπρακτης στήριξης ακριτικών και μικρών νησιωτικών Δήμων, οι οποίοι αντιμετωπίζουν…

Διαβάστε περισσότερα