Δίκη Novartis: Επιμένει στα περί δωροδοκίας πολιτικών η «Αικατερίνη Κελέση» – τι κατέθεσε

«Οι αμερικανικές Αρχές με έκριναν αξιόπιστη και με βράβευσαν», δήλωσε η Μαρία Μαραγγέλη, πρώην προστατευόμενη μάρτυρας στην υπόθεση Novartis, αποδεχόμενη για πρώτη φορά δημοσίως ότι κατέθεσε και ενώπιον των αμερικανικών Αρχών. Η δήλωση έγινε κατά την απολογία της στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο, στο πλαίσιο της δευτεροβάθμιας δίκης για την υπόθεση.

Η κ. Μαραγγέλη, πρώην γραμματέας του άλλοτε επικεφαλής της Novartis Ελλάδος,…

Διαβάστε περισσότερα