Δικαιολογημένη η απουσία δημοσίων υπαλλήλων εν αναμονή της κακοκαιρίας

Να απουσιάσουν από τα καθήκοντά τους μπορούν την Τετάρτη οι δημόσιοι υπάλληλοι και αυτή η απουσία να θεωρηθεί δικαιολογημένη, σύμφωνα με απόφαση που εξέδωσε το υπουργείο Εσωτερικών, καθώς αναμένονται ακραίες καιρικές συνθήκες σε αρκετές περιοχές.

Στην ανακοίνωσή του το υπουργείο αναφέρει ότι:

«Σε συνέχεια του Eκτακτου Δελτίου Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων (ΕΔΕΦΚ), που εκδόθηκε σήμερα, Τρίτη 20…

Διαβάστε περισσότερα