Η Αττική Οδός εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζητά από τους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για SMS που αφορούν τα e-PASS.
Σε αυτήν επισημαίνει πως πρόκειται για ψηφιακή απάτη και ζητά από τους παραλήπτες να μην πατούν τους συνδέσμους που υπάρχουν σε αυτά.
Η ανακοίνωση της Αττικής Οδού: «H Νέα Αττική Οδός θα ήθελε να ενημερώσει τους συνδρομητές e-PASS ότι δε θα λάβουν ΠΟΤΕ γραπτό μήνυμα SMS από την…

