Παρότι δεν έφυγαν ικανοποιημένοι από τη συνάντηση της Δευτέρας με τον Πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου, οι αγροτοκτηνοτρόφοι δεν φαίνονται να διατεθειμένοι να παραμείνουν για έναν ακόμη μήνα στους δρόμους, παρά τις εισηγήσεις κάποιων από τους λεγόμενους «σκληρούς» των μπλόκων.
Ετσι στη μία μετά το μεσημέρι την αρχή έκαναν έκαναν οι αγρότες της Αρτας που αποχώρσηαν με τα τρακτέρ τους από το μπλόκο της Ιονίας Οδού,…

