Αισιόδοξοι για την πορεία της υγείας των τριών τραυματιών από το τροχαίο δυστύχημα με τους οπαδούς του ΠΑΟΚ στη Ρουμανία, εμφανίζονται οι γιατροι στο νοσοκομείο της Τιμισοάρα, όπου και νοσηλεύονται.
Αυτή τουλάχιστον ήταν η εικόνα που αποκόμισε η ελληνίδα πρεσβευτής στο Βουκουρέστι, Λιλή Γραμματίκα, η οποία το βράδυ της Τρίτης επισκέφθηκε το νοσοκομείο και ενημερώθηκε από τη διεύθυνση για την κατάσταση των τριών…

