Παρασκευή 23 Ιανουαρίου. Οι τελευταίοι «σκληροί» των αγροτών της Θεσσαλίας αποχώρησαν από το μπλόκο της Νίκαιας, αποσύροντας συντεταγμένα τα τρακτέρ και τα αγροτικά μηχανήματα που είχαν παρατεταγμένα στον κόμβο εδώ και επτά εβδομάδες. Το ίδιο έπραξαν και οι συνάδελφοί τους στο Κάστρο Βοιωτίας.
Η απόφαση είχε ληφθεί τις προηγούμενες ημέρες από τις γενικές συνελεύσεις των μπλόκων (φωτ. κάτω από αυτή της Νίκαιας) για την…

