Κηφισιά: 19 φορές είχαν συλληφθεί ξανά οι δράστες της ένοπλης ληστείας με λεία €180.000

Στην εξιχνίαση ένοπλης ληστείας σε βάρος υπαλλήλου εταιρείας στην Κηφισιά,  με λεία 180.000 ευρώ, έφθασε η ΕΛ.ΑΣ. Συνελήθησαν δύο άτομα, 36 και 37 ετών αντίστοιχα – εκ των οποίων μάλιστα ο ένας πήγε και αγόρασε μία εβδομάδα μετά, πολυτελές αυτοκίνητο με τα λεφτά της ληστείας.

Οπως διαπιστώθηκε στη συνέχεια της σχετικής έρευνας, αμφότεροι είχαν συλληφθεί στο παρελθόν συνολικά 19 (!) φορές για πλήθος αδικημάτων.

Διαβάστε περισσότερα