Κηφισιά: Εξιχνιάστηκε ένοπλη ληστεία με λεία €180.000 – οι δράστες είχαν συλληφθεί άλλες19 φορές!

Στην εξιχνίαση ένοπλης ληστείας σε βάρος υπαλλήλου εταιρείας στην Κηφισιά,  με λεία 180.000 ευρώ, έφθασε η ΕΛ.ΑΣ. Συνελήθησαν δύο άτομα, 36 και 37 ετών αντίστοιχα – εκ των οποίων μάλιστα ο ένας πήγε και αγόρασε μία εβδομάδα μετά, πολυτελές αυτοκίνητο με τα λεφτά της ληστείας.

Οπως διαπιστώθηκε στη συνέχεια της σχετικής έρευνας, αμφότεροι είχαν συλληφθεί στο παρελθόν συνολικά 19 (!) φορές για πλήθος αδικημάτων.

Διαβάστε περισσότερα