Ξεκινά το 5ο Καλοκαιρινό Σχολείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Βιολογίας
Ένα ταξίδι γνώσης, ανακάλυψης και αγάπης για τη φύση
O Σύνδεσμος Βιολόγων ΟΕΛΜΕΚ ανακοινώνει την έναρξη του 5ου Καλοκαιρινού Σχολείου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Βιολογίας, το οποίο φιλοξενείται από τις 22 έως τις 26 Ιουνίου 2026 στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παναγιάς.
«Η μεγάλη…

