Η νέα ηγεσία του Συνδέσμου Γυμναστών Κύπρου – ΟΕΛΜΕΚ για την τριετία 2026-2029
Ο Σύνδεσμος Γυμναστών Κύπρου – Ο.Ε.Λ.Μ.Ε.Κ ανακοινώνει ότι κατά την Ετήσια Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου, διεξήχθησαν εκλογές για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου για την περίοδο 2026 – 2029.
Μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας και τη συγκρότηση…

