Στη Νέα Υόρκη βρίσκεται η Μαρία Άνχελα Ολγκίν, για επαφές με τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών και άλλους συνεργάτες της, ώστε να εξεταστούν τα επόμενα βήματα για την άτυπη διευρυμένη σύνοδο, ανέφερε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Αντωνίου.
Μιλώντας στο Πρωινό Δρομολόγιο του ΡΙΚ, επανέλαβε ότι στόχος είναι να ανακοινωθεί κατά τη σύνοδο, η επανέναρξη…

