Ο πρώην ποδοσφαιριστής της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, Σοφίαν Σερφά μίλησε στην εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους μιλώντας για το επόμενο του βήμα καθώς αποχωρεί από την Κ19 της Πάφου για την Μονακό ενώ αναφέρθηκε και στην ΟΜΟΝΟΙΑ.
Τι είπε:
Πώς συγκρίνεις το κυπριακό πρωτάθλημα τότε και τώρα: «Το πρωτάθλημα το άξιζε η Ομόνοια, ήταν η πιο σταθερή ομάδα. Η ΑΕΚ επίσης είχε πολύ καλή πορεία, ενώ εμείς διορθώσαμε πράγματα στο τέλος και πήραμε…

