Ανάρτηση από την ΟΜΟΝΟΙΑ για την 49η συμμετοχή μας στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Η ανάρτηση:
Η ΟΜΟΝΟΙΑ θα αρχίσει φέτος τις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις από τον 2ο προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτή θα είναι η 49η συμμετοχή του τριφυλλιού στην Ευρώπη και είναι η πρώτη κυπριακή ομάδα σε αυτήν την κατηγορία.
Η ΟΜΟΝΟΙΑ συμμετέχει στα ευρωπαϊκά κύπελλα ποδοσφαίρου από την περίοδο 1965-66. Από το 1965 μέχρι και σήμερα το «τριφύλλι» έχει αγωνιστεί σε…

