Η δικαστική υπόθεση ανάμεσα στην Παναγιώτα Βλαντή και τον Γιώργο Κιμούλη έφτασε στο τέλος της, καθώς το Μονομελές Πλημμελειοδικείο εξέδωσε την απόφασή του.
Η ηθοποιός κρίθηκε αθώα για την κατηγορία της συκοφαντικής δυσφήμισης, η οποία είχε προκύψει μετά από μήνυση που είχε καταθέσει εις βάρος της ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης.
Διαβάστε περισσότερα στο KaramelaLive.com

