Ο Πάνος Τελάλης για την νίκη του στο φετινό MasterChef: «Κοιμόμουν και ξυπνούσα λέγοντας “θέλω να κερδίσω”»

Ο Πάνος Τελάλης, ο μεγάλος νικητής του φετινού MasterChef, μίλησε σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου, στην εκπομπή «Πάμε Παρέα», μετά τη νίκη του, μιλώντας για την εμπειρία του στον διαγωνισμό και τα συναισθήματά του.

Ο 29χρονος chef κατάφερε να ξεχωρίσει μέσα από μια εντυπωσιακή πορεία στον 10ο κύκλο του διαγωνισμού, κατακτώντας τον τίτλο και το έπαθλο των 100.000 ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο KaramelaLive.com

Διαβάστε περισσότερα