Η Καίτη Γαρμπή ενημέρωσε τους κοινό που την ακολουθεί για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, αποκαλύπτοντας πως αναγκάζεται να ακυρώσει τρεις προγραμματισμένες συναυλίες της, ακολουθώντας τις οδηγίες των γιατρών.
Μέσα από ένα βίντεο που δημοσίευσε στα social media, η αγαπημένη τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για την περιπέτεια που περνά το τελευταίο διάστημα, εξηγώντας πως όλα ξεκίνησαν μετά τον τελικό του «Just The 2 Of Us».
Διαβάστε…

