Η Εύη Παπαμιχαήλ για τους καλλιτέχνες της Eurovision: «Ξυπνούσα κάθε πρωί και έλεγα…»

Η Εύη Παπαμιχαήλ, η γυναίκα που έχει συνδέσει το όνομά της με τη συμμετοχή της Κύπρου στη Eurovision, βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Όμορφη Μέρα» με την Αγγελική Νικηφόρου, με αφορμή την ολοκλήρωση της πολυετούς πορείας της στο ΡΙΚ, από το οποίο αφυπηρετεί φέτος.

Η επί σειρά ετών Αρχηγός της κυπριακής αποστολής στη Eurovision, η οποία τιμήθηκε φέτος από την Ευρωπαϊκή Ραδιοφωνική Ένωση (EBU) για τα 35 χρόνια προσφοράς της στον διαγωνισμό,…

Διαβάστε περισσότερα