Η Άννα Βίσση στο Λονδίνο για τα γυρίσματα της μεγάλης συναυλίας στο ΟΑΚΑ: «Υπερήφανη παραγωγός», γράφει η Δήμητρα Κούστα

Η Άννα Βίσση βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες στο Λονδίνο, όπου έχει ξεκινήσει εντατικές προετοιμασίες για τη μεγάλη συναυλία που θα πραγματοποιήσει στις 26 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ. Στο πλευρό της βρίσκεται διαρκώς η στενή φίλη, κουμπάρα και παραγωγός της, Δήμητρα Κούστα, η οποία μοιράζεται μαζί της κάθε βήμα αυτής της φιλόδοξης παραγωγής.

Λίγο μετά τις πληροφορίες που ήθελαν την κορυφαία ερμηνεύτρια να συναντά τον σκηνοθέτη της…

Διαβάστε περισσότερα