Με λόγια ευγνωμοσύνης και αισιοδοξίας αποχαιρέτησε η Φαίη Σκορδά τους τηλεθεατές στο τελευταίο επεισόδιο του «Buongiorno» για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν. Η παρουσιάστρια του MEGA, στο φινάλε της εκπομπής την Παρασκευή 27 Ιουνίου, ευχαρίστησε τόσο το κοινό όσο και όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν μπροστά και πίσω από τις κάμερες.
Η Φαίη Σκορδά έκανε έναν σύντομο απολογισμό της χρονιάς, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της για την…

