Μπέττυ Μαγγίρα: Δείτε την πρώτη εικόνα που μοιράστηκε από τα παρασκήνια του GNTM

Τα γυρίσματα για τον νέο κύκλο του GNTM έχουν ήδη ξεκινήσει και οι συντελεστές της εκπομπής μοιράζονται τις πρώτες στιγμές από τα παρασκήνια, δίνοντας μια μικρή γεύση από όσα ετοιμάζονται για τη φετινή σεζόν.

Η Μπέττυ Μαγγίρα δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media μια φωτογραφία από το πλατό, στην οποία ποζάρει χαμογελαστή μαζί με τον Άγγελο Μπράτη και τον Λάκη Γαβαλά. Οι τρεις τους φαίνεται να απολαμβάνουν τη…

Διαβάστε περισσότερα