Μετά από χρόνια συζητήσεων και αναμονής έπεσαν οι υπογραφές μεταξύ Υπουργείου Ενέργειας, Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς και της αναδόχου, CYTA, για την προμήθεια και εγκατάσταση των πρώτων μεγάλων συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας. Στόχος η μείωση των περικοπών της ενέργειας από ΑΠΕ και η ενίσχυση της ευστάθειας του συστήματος.
Διαβάστε επίσης: «Πέφτουν» οι υπογραφές για τις πρώτες μπαταρίες αποθήκευσης ηλεκτρισμού –…

