Oι ηγέτες των κομμάτων ΕΔΕΚ, ΔΗΠΑ και Οικολόγων που έμειναν εκτός βουλής, θα συναντηθούν την Πέμπτη (27/05).
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας δεν τίθεται κανένα θέμα συνεργασίας μεταξύ των τριών κομμάτων, της ΕΔΕΚ, της ΔΗΠΑ και του Κινήματος Οικολόγων – Συνεργασία Πολιτών. Κάτι τέτοιο, άλλωστε, δεν μπορεί να προκύψει αυτή τη στιγμή, καθώς ακόμη εκκρεμούν οι εσωτερικές τους διαδικασίες για αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος, αλλά…

