Προχώρησε σε δύο διορισμούς το Υπουργικό – Οι θέσεις και τα πρόσωπα

Το Υπουργικό Συμβούλιο, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, αποφάσισε δύο διορισμούς.

Συγκεκριμένα, αποφάσισε τον διορισμό του κ. Μάριου Πιέρη ως Επιτρόπου Ρυθμίσεως εκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων και του κ. Γεώργιου Γεωργίου ως Βοηθού Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Οι διορισμοί, έχουν χρονική περίοδο έξι ετών.

Διαβάστε περισσότερα