Σε ανάρτηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης προέβη ο υποψήφιος βουλευτής με το Κίνημα Οικολόγων και δικηγόρος, Αντρέας Χρίστου, με σκοπό να σχολιάσει το αποτέλεσμα των εκλογών.
Όπως επισημαίνει αισθάνεται πικρία για το γεγονός πως για δεύτερη φορά ο προσδοκίες των ανθρώπων που στάθηκαν δίπλα του να τους εκπροσωπήσει στο κοινοβούλιο, έχουν διαψευστεί.
Παράλληλα σημειώνει ότι το αίσθημα της πικρίας δεν οφείλεται σε καμία…

